Služby NETTECH Helpdesk outsourcingu a IT outsourcingu sú k dispozícii na území Slovenskej republiky. Rozmýšľate nad kompletným outsourcingom Vášho helpdesku? Chcete dopomocť riešeniu problémov vašeho helpdesku a spoľahnúť sa na odborníkov? Alebo mate záujem iba o nezainteresovaný názor ako vylepšiť funkčnosť vašeho helpdesku?
Služby Helpdesku sú založené na troch rôznych vstupoch: programy, procesy a zdroje. NETTECH vie spoločnostiam zabezpečiť vyriešenie komplexného helpdesk outsourcingu alebo si môžete želanú podporu “ušiť na mieru” z ponuky našich služieb ako napr. plne flexibilnú podporu call centra.
Naši technici sú vyberaní nielen na základe ich technických schopností, ľudského prístupu s prihliadaním na ich schopnosti plniť požiadavky zákazníka ale aj na základe ich schopnosti pracovať v stresových podmienkach kde prioritou je vykonať si prácu dobre na prvý krát - vlastnosť dôležitá najmä pre zákazníka.
Či sa jedná o vybudovanie nového helpdesku alebo ide o aktualizáciu už používaného, náš tím Vám vie pomôcť. Naše flexibilné riešenia Vám môžu znížiť počet zamestnancov alebo preorganizovať chod firmy, znížiť súčastné prostriedky vynakladané na výplaty, vrátane opätovných zaškolení, prípravy a realizácie kariérneho plánu výhodného nielen pre vašich technikov až aj pre rádových zamestnancov.
Prínosom odbornej pomoci firmy NETTECH je zlepšenie schopnosti vašeho help desku reagovať, zlepšenie jeho flexibility, preukázateľnosti alebo jednoducho len zníženie nákladov. Naša "A la carte" helpdesk ponúka množstvo ingrediencií tak aby ste si boli sami schopní vytvoriť a presne zadefinovať všetky vaše potreby.